donderdag 7 februari 2013

Nieuwe collectie

Mijn mailbox zit vol met nieuwsbrieven dat de nieuwe lente- en zelfs zomercollecties er aan komen. Leuk! Ik ben dol op lente, en luchtige kleertjes. Al dat gedoe met sjaals en jassen en dikke sokken, dat heb ik wel gehad. Tijd voor iets nieuws.

Nadat ik het ijs van mijn auto had gekrabd en bijna onderuit was gegaan omdat de straat lekker was aangevroren toog ik dus naar het winkelcentrum. Helemaal geïnspireerd. Maar toen ik eenmaal de fijne bloesjes en korte mouwtjes tussen mijn vingers door liet glijden begreep ik weer wat er mis was. Het is gewoon begin februari, winter. Voorlopig kan ik helemaal niets met die vrolijke lentecollectie. Ik vond wel leuke laarsjes, nu vreselijk afgeprijsd omdat het euh, nou ja seizoen waarop men winterkleding koopt zo'n beetje is afgelopen. Dus die nam ik ook maar niet mee. Met de winter heb ik het wel gehad. Wat niet wil zeggen dat de winter het al met mij gehad heeft.

Waarom stink ik er toch elke keer weer in? De mode-industrie loopt helemaal uit de pas met de echte seizoenen. Dus ik deed mijn sjaal nog maar eens wat steviger om en ging weer naar huis zonder geld uitgegeven te hebben. Nou ja, met een een pakje sla dan, in plaats van een saucijzenbroodje. Want dat is weer het voordeel, als het nog even duurt voor het zomer is heb ik nog wel wat tijd om weer bikini-fertig te worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat maar horen!

Heeft iemand de UIT knop al gevonden?

Ken je dat? Je schrikt wakker, 's nachts om een uur of vier meestal. En dan kun je niet slapen. Je hebt een goed stel hersens, dat overd...