dinsdag 24 september 2013

Mooi

Een van de mooie kanten van de herfst, die prachtige spinnenwebben 's ochtends als je naar buiten gaat. (Er met je hoofd of arm tegenaan stoten is minder lekker, maar vandaag waren ze goed zichtbaar gelukkig).



Mijn dag begon goed dus. Jongste vertelde spontaan tegen papa dat hij het altijd zo leuk vindt als broer en zus op school zitten en papa op zijn werk. "Want dan zijn mama en ik alleen samen!" En dan gaan we blijkbaar altijd leuke dingen doen... volgens hem. Meevaller!

Maar nu zitten ze alle drie op school en moet mama zelf zo ook opdraven: ik mag meedoen met de atletiekdag van (onder meer) groep 5! Mijn afkeer van atletiek en sportdagen is zoveel jaar na mijn eigen schoolcarriere wel enigszins gesleten. Bovendien hoef ik nu alleen maar aan te moedigen, uit te leggen en te meten hoe ver dan wel hoog ze gesprongen hebben. Op het fietsen heen en terug na is dat waarschijnlijk de zwaarste fysieke inspanning van mijn atletiekmiddag...

Kan iemand nog even een zonnetje regelen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat maar horen!

Waar ik blij van word

Vandaag ben ik jarig! Na het gezinsritueel van wakker zingen en felicitaties en cadeau´s op bed zijn man en kinders vertrokken naar werk en ...