vrijdag 27 september 2013

Het zal wel aan mij liggen

"Ga eens naar De Hoorzaak", adviseerde ik haar een tijdje terug. "Wat zeg je?" Juist. "DE HOORZAAK, zit vlakbij, en daar kunnen ze je prima adviseren over een hoortoestel".

Maar behalve doof is ze ook wat oostindisch doof en een beetje een twijfelaar, dus er gebeurde natuurlijk niets. Tot vandaag.  Ze vertelt me enthousiast dat ze maar eens naar De Ho.orzaak gaat. Zit vlakbij en daar adviseren ze je prima. Dat wist ze helemaal niet, maar dat vertelde mijn broer haar gisteren namelijk. En blijkbaar komt hij duidelijker over dan ik.

Zal hem ook eens vragen of hij mijn kinderen wil vertellen dat ze hun huiswerk moeten maken en mijn man dat de schuur wel eens opgeruimd mag worden. En waar je kan leren om zo te praten dat ze ook daadwerkelijk iets van je aannemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat maar horen!

Te groot voor sinterklaas. Bestaat dat?

Oudste zoon, 2 1/2 jaar. Wij, zeer enthousiaste jonge naïeve ouders, sleepten de peuter mee naar de intocht van de Sint. Het was koud, het w...