maandag 27 mei 2013

Yie-ha!

Yie-ha, ik ben mezelf weer. Gisteren was een mooie dag, en de laatste restjes zieligheid verdwenen toen we met zijn allen naar een paar oude filmpjes keken van zo'n vier jaar geleden. Peuter was een gekke baby die alleen maar wat stuntelig lag rond te kijken, dochter een kleutertje met een scheve pony en mama's schoenen aan. Samen met een kleinere, nóg dunnere versie van oudste broer speelden ze met de playmobil. En de blaadjes in de tuin. En met Keefie(*). Wat waren ze liehief!! En wat zijn ze nog steeds lief, bijna liever! Zo hard als ze om zichzelf moesten lachen.

En vandaag schijnt de zon! Ik heb de kindjes naar school gebracht, man op zijn fiets gezet richting werk, en afgemaakt waar man aan begonnen was maar moest stoppen i.v.m. het weer. De kussen zitten er in, de verpakking is opgeruimd, heb zelfs wat groen gesnoeid. Dus wat houdt mij tegen om even een uurtje lekker even in het zonnetje op de nieuwe tuinset een potje te Wordfeuden?! Met een lekkere gezonde vruchtensmoothie erbij! Yie-ha! Het leven is zo beroerd nog niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat maar horen!

Een beetje aandacht voor de maaltijd graag

Ik moet een kwartiertje blijven wachten, op tafel ligt een Allerhande. Even bladeren dan maar. Wie weet vind ik wat. Een keertje iets anders...