zondag 31 maart 2013

Enerverende ochtend, zo'n eerste paaszomertijdzondag

Voor iedereen die net zo dom is als ik: de klok moet vandaag vóóruit.

Op mijn nachtkastje twee wekkers, eentje stelt zichzelf netjes op de juiste tijd, de ander moet ik twee keer per jaar een uurtje voor- of achteruit zetten. Laat ik nou de verkeerde wekker serieus hebben genomen en er pas net achterkomen dat ik de hele morgen al twee uur achter loop...

Verder heb ik het zure maar zeer gemeende stuk dat ik hier had getikt - over Pasen en de Commercie en de paashaas die er met een christelijk feest vandoor gaat - maar weer gewist. Want het was tóch wel heel erg leuk om die enthousiaste kindjes te zien die paaseitjes gingen zoeken en te mogen verstoppen En die blije gezichtjes met vieze bruine mondjes aan een voor de gelegenheid gedekte ontbijttafel met "donots". Over tien jaar ziet het er hier vast anders uit op paasochtend, dus nu geniet ik er nog maar van.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat maar horen!