zaterdag 17 augustus 2013

Half augustus: tadaaaaa... de wintercollectie!

Het is weer zover. De catalogus van de Hen.nes was de eerste die me wreed wakker schudde uit mijn zomerslaap. Het schijnt dat er een einde komt aan het blote benen- en teenslippertijdperk. Ook in de kledingzaak waar ik gisteren per ongeluk was hing alleen nog maar herfstmode. Dikke vesten en - de heer sta me bij - winterjassen!

En de trouwe oplettende lezer weet dat ik daar elk jaar weer een probleem mee heb. Meedoen of gewoon laten hangen? Moet ik nou slim zijn, die winterjas en laarzen voor dochter kopen nu ze haar maat nog hebben of laat ik me fijn nog even in slaap sussen door het weerbericht? Komende week wordt het maar liefst 27 graden! Die winter, dat duurt nog een eeuwigheid. Maar dan sta ik waarschijnlijk over een tijdje op de eerste natte koude donkere dag van het jaar met honderden anderen in de rij voor die paar winterjasjes die ze nog hebben en zijn de leukste weg.

Het zij zo. Ik pas er voorlopig nog even voor, de zomervakantie duurt nog zeker twee weken. Die laat ik niet verpesten door die dikke kleding. Hoe leuk de kleurtjes van de nieuwe collectie ook zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat denk jij er van?