vrijdag 30 augustus 2013

Dat kan ik dus allemaal hier niet kwijt

Lastig, zo'n openbaar blog. Kan je niet al te veel opzetten wat de privacy schendt. Ik kan dus in niet in detail uitleggen waarom ik zo blij ben met de dag van vandaag.

Ik schrijf dus niet dat de internist vandaag in één klap heeft besloten dat ik voor Jan met de korte achternaam heb zitten piekeren de afgelopen zomer, onze angsten ongegrond bleken.

Ik schrijf ook niet dat oudste net stralend en zeer tevreden thuiskwam van een hele geslaagde kind.ervak.antieweek. Veel stralender dan vorig jaar, toen hij zichzelf er wat te groot voor leek te vinden. Blijkbaar waren er dit jaar nieuwe inzichten. Je bent tien en opeens huppelt zo'n inzicht zomaar voorbij. En nog een keer, en dan jij weer achter haar aan. Was dat vorig jaar nog stom, dit jaar is het allemaal een stuk spannender.

Het was een mooie dag. Ik denk dat het gewoon het lekker nazomerweer was. Of de nieuwe spuitbus waarmee ik de hardnekkigste badkamervlekken in één keer weg heb gespoten (en mijn netvlies en vingertoppen ook bijna). Of omdat Slurf toch weer niet echt kwijt bleek maar gewoon in de struikjes naast de trampoline gesprongen was.

Mammalien is in ieder geval een blij mensch. Zomaar. Om van alles en niets.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat denk jij er van?