zaterdag 27 februari 2010

The Ministry of Silly Walks

Alweer ruim 10 maanden is mijn jongste liefde. Hij zit op handen en knietjes, maar zodra hij vooruit wil schuift hij nog steeds op zijn buik. Wel met een flinke vaart overigens, dus je moet er snel bijzijn om te zorgen dat zijn vingers niet in het stopcontact verdwijnen en hij de stekkers niet uit de computert trekt (en gelijk heeft ie, computerweesje dat hij is...).

Hij is (nog) niet bang voor vreemden, maar wil het liefst dat mama de hele dag bij hem is. Zodra ik mijn hielen licht (ik moet ook wel eens plassen!) brult hij alsof zijn wereld instort. Zodra ik weer terug ben komt hij met een grote grijns op zijn bekkie naar me toe getijgerd om zich vervolgens aan mijn haren en tepels op te trekken tot hij rechtop staat. En als hij dan staat, en ik hem stevig bij de oksels heb, dan wil hij stappen. Héle gróte stappen. Een kruising tussen een Russische soldaat en John Cleese, zeg maar. En och, wat is het schattig....

18 opmerkingen:

  1. Ja heerlijk is dat !! Wat gaat het dan toch allemaal weer snel he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmm, memories... Voor je het weet ren je de hele dag achter hem aan ;-), dus geniet maar lekker van die 'silly walks'.
    Supertruitje (t-shirt?) heeft hij aan trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ze zijn je grootste fan op deze leeftijd, een heerlijk gevoel....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat zalig... en straks als ie wat groter is dan wil hij met je trouwen...en vindt hij je altijd mooi, ook als je net wakker bent en je hebt de plooien van het kussen nog in je gezicht staan...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach gut, schattig. Die periode ben ik EN inmiddels voorbij, maar zit er ook weer aan te komen. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig. Je zou ze op dit moment wel kunnen opeten (en hebt later spijt dat je het niet gedaan hebt!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een dappere drakendoder die zijn mamma nog zó nodig heeft. Heerlijk, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke foto :-)

    Zalig hee, als ze al een beetje aan zelfstandigheid verwerven en al experimenteren, maar je toch nog zo heel erg nodig hebben.

    Geniet ervan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Optrekken aan je tepels??? En jij vindt dat fijn? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahaha, ja Toaske.... optrekken aan tepels. Ik moet er niet aan denken.....! Ik neem dan ook maar aan dat het spreekwoordelijk bedoeld is....hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Plukdedagsandra: denk je?? hij blijft vast altijd zoooo lief leuk... (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @Toaske,Marjan: lach maar, hij meent het hoor! Arme ik.. (-; Zo heb ik ook al geen breekbare kettingen meer om, of grote oorringen...

    Gelukkig doorzie ik zijn snode plannen vaak wel op tijd, en ben ik voorlopig nog snel en sterk genoeg... haha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja dat tepels hangen ken ik, alsof ze alsnog aan de borst wilden.
    wat een lieve, stoere foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lopen als een Russische soldaat... hmm... daar krijgt hij in ieder geval erg stevige beenspieren van. Of spierpijn, dat is iets minder handig als je moet leren lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heerlijk. Mijn kleintje is ook 10 maanden. Maar kruipen ho maar. 't Is een shufflelaar!
    Op haar billen komt ze overal.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?