donderdag 2 februari 2017

Ik ben er nog

Gij zult elke dag een blog schrijven. Maar ja, soms komt het er niet van. Soms is er geen inspiratie, soms te veel maar is het uiteindelijk toch niet om te publiceren. De afgelopen week was hectisch. Werk, bruiloft, ziekte, familie, kinderen. Alles en niks. Sorry, lieve lezers. Het was even stil hier. 

En ik heb ook elders niets gelezen. Als ik dan weer eens achter de pc zit met wat tijd voel ik me soort van verplicht om te zien wat ik in de tussentijd gemist heb. Net als op facebook en instagram. Beetje onnodig, ik weet het. Maar vast herkenbaar(?)

De bruiloft dus, om het daar maar even bij te houden. Net als bij de babynamen doe ik een soort beschikbaarheids/marktonderzoek. Snuffel eens hier, kijk eens daar, brainstorm wat en zoek dingen uit. Wat veel tijd kost maar leuk is. De enorme lijst met mogelijke opties wordt dan in een paar minuten door Pappalien gescand en voor het merendeel doorgestreept. De paar overblijvers worden nader onderzocht en mijn brainflodders worden netjes in excel uitgewerkt. 

En van het weekend gaan we op twee locaties kijken en praten. Ben benieuwd! 

5 opmerkingen:

  1. Nou nee hoor, er moét niets, sterker nog als ál mijn "linkjes"ineens dagelijks een logje zouden zetten wordt het hard werken voor me ;-) Gewoon genieten van alle voorbereidingen voor een mooie huwelijksdag, en eh.... is manlief al op één knie gegaan? Of gaat hij ervan zomaar vanuit dat je geen nee zult zeggen op de vraag van de ambtenaar van de burgerlijke stand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die voorbereidingen en elke dag bloggen.. ik had een week een zieke jongste, ben blij dat ik even niets hoef ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elke dag bloggen? Pff, 'das war einmal' maar nu allang niet meer. Niets moet, alles mag, lekker toch? Leuk, dat plannen, ben zó benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg je bezig houden met de bruiloft. Ben benieuwd wat voor locaties het zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niets moet, hou ons maar lekker op de hoogte op jouw moment.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?