dinsdag 17 september 2013

Niet wéér he.

Hier in huis wonen verschillende aaiphones en aaipets. Lieve apparaten die hard werken en dus ook veel moeten eten. En dat is nou net het probleem. Ze eten stroom, via een oplader. En op de een of andere manier zijn die opladers nou net niet van die beste apparaten...  Ja, die ene, die in in het vakantiehuisje heb laten liggen vorig jaar, die deed het prima. En die paar die het wel deden maar niet tegen het enthousiasme van oudste zoon bestand waren en spontaan uit elkaar vielen... De andere driehonderd die we inmiddels gekocht hebben waren vanaf begin af aan niet goed.

Wat is dat balen zeg. Koop je voor 20, 25 euro een oplader mét snoertje, je vraagt nog speciaal na of dit echt een goeie is voor dat en dat type. Je wordt helemaal gerustgesteld door de griezelige telefoonaccessoireverkopert (ik generaliseer niet natuurlijk, maar wat zijn dat altijd enge ventjes!)  En eenmaal thuis blijkt het ding niet in het stopcontact te blijven zitten, het snoertje te ontbreken of gewoon niet op te willen laden.

Potver. Dus na mijn zoveelste foute aankoop gisteren (na een hele nacht stopcontact slechts 1 procent opgeladen!) ga ik straks even terug naar de winkel. Ik heb onlangs de tips gekregen dat ik mijn emoties eens zou moeten uitspreken, dat ik daar soms best eens wat meer mee zou kunnen doen. Ha.

Als ik jullie was zou ik vast een kaarsje gaan branden voor die telefoonaccessoiresverkoopcreep die mij zo tegen gaat komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat denk jij er van?