woensdag 13 februari 2013

Nijntje

Vroeger, in het pre-moeder tijdperk had ik een bepaalde mening over Nijntje en nam volwassen mensen die het veel te simpele, te zoetsappige konijntje wél waardeerden niet serieus. Bij mijn eerste kind wist ik zeker dat wij niet tot het soort mensen behoorden dat de Nijntje musical zouden bezoeken. Nijntje boekjes kregen de kinderen wel eens op verjaardagen van mensen die mij niet zo goed kenden maar echt warm liepen de kinderen er ook niet voor.

Maar nu. Laatst waren we al in hol van de leeuw, euh, in het Nijntje huis. En vandaag zat ik opeens met een peuter op schoot en een zevenjarige - op het einde toch wat verveelde - dochter naast me in de bioscoop. Nijntje, de film. Hij vond het leuk! En ik, euh, eigenlijk ik ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat denk jij er van?