dinsdag 26 april 2016

Zachte voetjes


Van de winter was ik na járen van pumps, ballerina's en elegante laarsjes om en kocht ik een paar sneakers. Schijnt prima te combineren te zijn met jurkjes, hebben ze me wijs gemaakt.

Ze lopen best lekker, maar op de een of andere manier voel ik me er toch een beetje onwennig in. Niet alleen de looks, ook vind ik het een hoop werk om veters te strikken en vind ik het gevoel van zo'n sneaker strak om mijn hele voet niet lekker.

Dáár hebben ze nu een oplossing voor. Deze zomer is het helemaal hip om een slip-on sneaker te dragen. Wel een flexibele meeverende zool, maar gewoon een instappertje dus. Ideaal!

Ik heb gisteren deze gekocht. (Voor wie wel eens die imbeciele reclame op tv ziet, de schoen met memory foam, "alsof je de hele dag op je bed loopt"). Maar wat zitten ze lekker! Ook met blote voeten, geen naadje te voelen. Dochter wilde ze ook, maar die moet nog minstens een maat groeien wil ze in de kleinste damesmaat passen. Wat looks betreft, ik heb wel eens elegantere schoenen gehad, maar het gaat best met deze. Mij krijgen ze niet, met mijn hielspoor. Ik ga lekker wandelen deze zomer.

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel comfortabel uit zeg, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken ze niet maar het ziet er inderdaad heel comfortabel uit. Bij jurkjes vind ik het toch een pump of sandaaltje leuker. maar helaas kan ik daar niet meer op lopen en draag dus ( tegen heug en meug) vrijwel alleen maar broeken waar m'n stevige stappers wél bij kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn man (ex-hielspoor) heeft ook van dat merk schoenen gekocht, wel 'n mannelijke variant en kleur :-)
    Viel Spaß in Deutschland :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zien er inderdaad uit alsof ze lekker lopen. Heb zelf net soortgelijke sneakers van Adidas gekocht, zitten ook super! Het stikt trouwens van dit soort schoenen in de winkel, hoezo mode ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hm, deze klinken wel fijn zeg! Ik ben net de prinses op de erwt als het gaat om schoenen en heb mezelf verpest met Uggs en Birkenstocks.

    Deze wil ik wel eens proberen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!

Waar ik blij van word

Vandaag ben ik jarig! Na het gezinsritueel van wakker zingen en felicitaties en cadeau´s op bed zijn man en kinders vertrokken naar werk en ...