maandag 5 juni 2017

Mannen onder elkaar - al dat geklets...

We komen even onverwacht op een vreemde tijd bij oma en opa, jongste zoon en ik, De tv staat aan, iets engelstaligs met Nedrlandse ondertitels, dus dit keer niet op oorverdovend bejaardenvolume gelukkig. Oma kijkt al niet meer. Veel te gezellig vindt ze het dat wij er zijn. Ze kletst zoals altijdhonderuit tegen mij, tegen jongste. Jongste vindt het ook leuk, maar als Het programma wordt onderbroken door (niet indertitelde) reclame staat hij op om naast opa op zijn stoel te kruipen. Hij lijkt een bindgenoot gevonden te hebben. "Zeg opa, hoe doe jij dat eugenlijk? Ik kan de televisie helemaal niet verstaan door al dat geklets van oma".

Wel jammer dat opa hem wegens vergevorderde doofheid zeLf ook niet helmaal verstond.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook zo'n oma, bezoek gaat vóór TV dus dan kakel ik er ook op los hoor. Henk heeft gelukkig een ringleiding die rechtstreeks op de hoorapparaten aangesloten kan worden dan hóef ik niet mee te luisteren als ik niet wil.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!