woensdag 28 september 2016

Huis pimpen - deel zoveel

De muren, plafond en de vloer, die hadden we dus gedaan. Nu is ook de bank gearriveerd.


(Ik zie nu dat die kussentjes wel weg kunnen trouwens. Daar wordt het niet beter van..)

En de kast, waar ooit de doorzichtige kastjes een heuse Dali front hadden is opnieuw van een print achter de deurtjes voorzien. iets neutraler, beter passend bij het grijze. (Oudste zoon vindt het mooi, dochter vindt het maar niks "al dat grijs"). 


Oranje-rode Dali "Olifanten" (en onscherp ja)


Nieuwe print, grijs abstract



En, nu deze kast er zo lekker grijs bijstaat, valt de eens zo moderne "Vanille" kleurige keuken ernaast wel heel heel erg geel en sjofel uit. Tijd voor een wrapje, misschien?! En dan heb ik het nog niet over het trapgat gehad... 

10 opmerkingen:

  1. Ik zou juist net even een rustpauze inlassen... maar misschien heeft dat wel te maken met die opstartproblemen. Grijs krijg ik er hier denk ik niet in als ik zo om me heen kijk.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien rode en/of oranje kussenhoesjes kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oranje, daar proberen we net van af te komen. Rood kan op zich wel. Ik wil wat meer richting blauw en koelere tinten... Moet ook nog een vloerkleed. Maar thanks voor meedenken.

      Verwijderen
  3. Het zier er prachtig uit maar inderdaad zouden de kussentjes wel meer "een accentje" mogen hebben.(misschien leuk dessin dat terug te vinden in de kleuren van de eetkamer stoelen? )
    Gebeurd vaak dat je van het één in het ander rolt als je eenmaal gaat veranderen, nou ja, denk er rustig over na.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze er nu maar helemaal afgegooid. Staat ook wel lekker rustig alleen het is wat harder aan je kop als je op de bank slapen wilt...

      Verwijderen
  4. Ziet er top uit! Mooie grote bank en die print op de kast is ook goed gelukt.
    Ja en dan valt de rest er zo bij weg....oh hadden we maar een fortuin, dan kon het allemaal in een keer. Wel zo relaxt.
    Groot gelijk: weg met die kussentjes, maar ik ben dan ook geen kussentjesmens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice! Enne ik hoor graag de ervaringen met de keukenmakeover. Zou ik hier ook wel willen, maar ja, manlief ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien hoe je woont Mammalien. Ik heb heerlijk zitten gluren : )

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aii veranderen veranderen, klussen klussen ;-) Dat is hier ook een bekend recept.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?