dinsdag 20 september 2016

Lijnen

"Mevrouw, ik ben klaar hoor, u kunt hier terecht. Zal ik de gewichten er even voor u afhalen?", vraagt hij galant. Eh, nou nee, meneer, dank u. Die gewichten hangen precies goed voor mij. 

Ik weet niet of ik er vriendjes mee maak, maar toch gaat het wel lekker, dat sporten. Ik zweet als een otter en heb een enorme rode kop aan het einde, maar het gaat steeds beter. Zelfs mijn gehate tegenstander, de crosstrainer, begint zich een beetje te gedragen. Ik heb de tijd die we samen doorbrengen al twee keer naar boven bijgesteld. 

Het eetgedeelte, of liever gezegd, het niet-eetgedeelte, dat is lastiger. Zeker met een weekend waarin dochter eerst haar grote-mensen-feest vierde en de dag er op haar kinderfeestje. Taart dus, en chips, en patat. En ga jij maar eens met een serieus gezicht in het zwembad tussen alle patat etende kinderen een salade naar binnen werken... En die enorme bak met Merci die mijn moeder aan mijn man heeft gegeven, daar moest ik gisteren dan toch ook maar een beetje van mee-eten.

Maar vandaag begin ik, wederom. Crackers, yoghurt. De Merci en de stroopwafels zijn toch al op. 
 

10 opmerkingen:

  1. Nog van harte met je middelste, en je bent goed bezig *duim omhoog*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog gefeliciteerd met de jarige en een dagje spijbelen moet kunnen hoor, beter één dag "even van de leg"dan iedere dag een beetje spijbelen. En het bewegen gaat toch gewoon door en dát is heel belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen ongezonde dingen in huis hebben helpt, inderdaad... :-)

    Goh dus jij ook in de sportschool.
    Crosstrainer heet dat ding, ik googled het vandaag. Ik vond dat vooral erg saai. Ik "moest" er van mijn personal trainer eerst vijf minuten op, als warming-up. Dat was al saai. Maar vervolgens nog een KWARTIER aan het einde van de training.


    Geef mij maar die gewichten, hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sportschool......dat heb ik jaren geleden afgeschaft. Nog geen dag spijt van gehad :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd nog!! Ik tel grassprietjes en zo'n buitensportschool bevalt me eigenlijk nog beter dan binnen, maar of ik daar deze winter ook nog zo over denk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2:5:als eens bekeken?? @afvallen. Een fijn dieet, gek maar t werkt en t is goed vol te houden. Zie blog Mme Zsazsa...

    Goed bezig met sporten ondertussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha dat einde. Sterkte, niet meer huil halen of laten komen dan al dat lekkers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed zeg! Gewoon de keer dat je geniet ook echt volop genieten dat maakt de andere dagen weer wat makkelijker om dan strenger te zijn. Althans dat is hoe het voor mij werkt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?