zaterdag 4 januari 2014

Ook ik

stylecraft special dk ripple dekenVan een (ex) medeblogster kreeg ik de tip om eens een deken van Stylecraft DK wol te maken in plaats van die dure en vooral zware katoen die ik voor mijn vorige deken gebruikt heb. Dus wat op het net gezocht, en daar vond ik deze mooie ripple deken van Attic (weer, het is een mooi patroon en half hakend bloggend Nederland is me al voor geweest...)

Ik heb de golfjes alvast uitgeprobeerd met een restje katoen, en volgens mij gaat het wel lukken. Inmiddels heb ik de wol besteld en kan niet wáchten tot het er is om er gelijk maar een hele grote deken van te gaan maken. Nieuw haakprojectje voor in het nieuwe jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat maar horen!

Waar ik blij van word

Vandaag ben ik jarig! Na het gezinsritueel van wakker zingen en felicitaties en cadeau´s op bed zijn man en kinders vertrokken naar werk en ...