dinsdag 18 juni 2013

Het leven is verukkuluk

Wat een leven. Ik mag mijn teenslippers aan en een dun bloemenjurkje - natuurlijk geen jas. En het is pas tien uur 's ochtends. Overal zie ik blije blonde moeders met dito jurkjes en lieve kindjes, vol energie om aan een fijne dag te beginnen. Het lijkt verdomd wel op de verkoopbrochure van de huizen in onze wijk, zó had het er uit moeten gaan zien! Wat een beetje zon en warmte al niet kan doen.

Om het feest compleet te maken heb ik een aardbeienslof in mijn tas zitten én draaien ze op de radio  jeugdsentiment vol herinneringen. "He, ga je mee naar Zandvoort aan de zee", een Nick en Simon die me aan Ed doet denken (wat had hij graag meegedaan aan deze vrolijke tropische dag), en The Simple Minds / Don't you forget about me uit mijn middelbare schooltijd waar ik altijd vrolijk van word.

Nu even in de tuin mijn Nicci French uitlezen en dan zet ik het zwembadje voor de kindjes alvast klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat denk jij er van?