dinsdag 2 april 2013

Doelen

Vroeger las je op internet wel eens blogs met 1001 (of een ander getal, ik ben het even kwijt..) doelen, die de schrijfster dan in een jaar wilde gaan behalen. Daar moest ik gisteren opeens aan denken.

Zo na een paar van die luie feestdagen (nou ja, lui, het is best afzien als mama van kleintjes) begint het altijd enorm te kriebelen om eens "wat te gaan doen", niet consumeren maar produceren. Dus lag ik mezelf  's avonds uitgeteld op de bank af te vragen hoe ik al geweldige talenten nu eens in zou gaan zetten om de mensheid en/of mezelf een stap verder te helpen. Veel concreets is daar nog niet uit gekomen overigens. De kriebels blijven.

Wel heb ik een hele lijst met de gewone to-do-tjes. Naast alles wat ik anders op die lijst heb staan deze week met stip bovenaan passende broeken kopen voor peuter omdat hij er nu bijloopt als een bouwvakkertje. En in de categorie voorkom-het-verslonzen een bezoekje aan een gekwalificeerde kapper en make-up goeroe of plastisch chirurg die die verlopen huismoederkop van de foto gisteren weet om te toveren tot een gesoigneerde dame van stand. (Keep dreaming Mammalien...)

Jullie nog plannen, de komende tijd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat maar horen!

Heeft iemand de UIT knop al gevonden?

Ken je dat? Je schrikt wakker, 's nachts om een uur of vier meestal. En dan kun je niet slapen. Je hebt een goed stel hersens, dat overd...