maandag 6 november 2017

Een nieuwe look, maar...

.. dezelfde oude zeikerd. Had ik opgeschreven. Familiehumor, zit in de genen, of in de opvoeding. Weet ik niet. 

Niet schrikken, het is gewoon me, Mammalien. Maar met een nieuw jurkje. Die andere had ik al zó lang, was niet fris en modern meer. En daar was ik nou net vanmorgen even aan toe.

Het is geen lente, hoewel het zonnetje lekker schijnt, anders zou ik denken dat het daar aan lag. Herfst is misschien wel voor degelijke huisvrouwen het moment voor een twee grote schoonmaakperiode, maar vaker voelt het als het seizoen waarin je je gaat klaarmaken voor de lange winterslaap. Caloriën potten, dekentjes klaarleggen. En hopen dat je tegen de tijd dat het feestgedruis half december losbarst in een diepe vredige slaap bent gevallen...

Het begon allemaal met mijn haar. Daardoor kregen krultang en flesjes mousse en lak ook weer wat aandacht. Begon ik van de weeromstuit weer wat naar de lippenstift te kijken en de eyeliner. En heb ik een geweldige app gedownload waar je je zelf helemaal op kunt kalefateren (of down kalefateren, afhankelijk van de keuzes die je maakt...).  Youcam-makeup, met de magic selfie cam. Kijk en lach je rot. Of geniet van jezelf als echte barbiegirl.




5 opmerkingen:

Laat maar horen!

Te groot voor sinterklaas. Bestaat dat?

Oudste zoon, 2 1/2 jaar. Wij, zeer enthousiaste jonge naïeve ouders, sleepten de peuter mee naar de intocht van de Sint. Het was koud, het w...