maandag 27 maart 2017

Karamel en zeezout

Leuk he, zomertijd. Ik vind er helemaal niets aan. De wekker gaat gewoon té vroeg 's ochtends. Niet alleen voor mij, maar ook voor de kinderen. En daar wordt niemand vrolijk van.

Daarbij, het is de laatste paar dagen weer enorm bal: ik kan niet slapen. Ik schrik om een uur of twee wakker en val serieus pas na een uur of drie soms vier weer in slaap. Behalve draaien en piekeren in bed besluit ik dan ook nog wel eens om op te staan en fijn wat (ik denk altijd) briljante ideeën in een kladblokje te schrijven of soms beneden op de tablet wat te gaan surfen. Om op nóg briljantere ideeën te komen. Die ik vervolgens opschrijf om de dag er op uit te gaan voeren,

Alleen komt daar dan niet altijd veel van terecht, al was het maar vanwege het slaaptekort...

Vannacht bedacht ik me onder meer dat ik een hele nieuwe blog moet gaan maken. De titel: "Karamel en Zeezout". Het past echt perfect bij me. De vla, de macarons, de chocola ook vooral. Alles smaakt lekkerder met Karamel en Zeezout smaak.

Waar de blog over gaat, ik heb werkelijk geen idee. Misschien moet ik daar vannacht nog eens over gaan piekeren.

7 opmerkingen:

  1. Ik zou gewoon gaan slepen vannacht als ik jou was;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahaha

    Mijn eerste ijsje van dit seizoen had alvast perfect op de nieuwe blog gepast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jill is er ook zo gek op... Snap er niks van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben er eigenlijk al wel weer een beetje klaar mee met de karamel en zeezout. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Slaap er eens een nachtje over, misschien weet je het dan.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!

Hoe kom je de donkere dagen voor kerst door?

De donkere dagen voor kerst zijn weer aangebroken, ik ben van de leg. Om zes uur, soms half zes klaarwakker en vol met plannen. Helaas slaap...