zaterdag 11 februari 2017

Wit

Het sneeuwt! En sterker nog, het blijft liggen. Leuk voor de kinderen, straks. Maar nu vooral ook leuk voor mij. Ik kijk naar buiten en geniet. Het is heerlijk stil op straat, de sneeuw is wit en fris. Het licht dat door de ruiten (waar ik lekker warm bovenop de verwarming sta) naar binnen valt is extra mooi.

Soms zou ik willen dat ik goed kon fotograferen. Maar gewoon live en zeer mindful genieten van het moment heeft ook wat.

Ben benieuwd of ik het zo nog zo leuk vind als ik er met mijn dunne laarsjes door moet.

5 opmerkingen:

  1. Wij bleven gespaard dit keer, de sneeuw van een paar dagen terug ligt nog in de berm. Mooi hoor, maar ik wil wel weer op slippers naar buiten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De sneeuw is weg ondertussen hier... Vannacht vond ik het even niet zo leuk, die sneeuw, hoor! 80 km rijden in een fikse sneeuwbui zal niet mijn hobby worden! Pfttt 😐

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier dezelfde pret, van korte duur helaas maar toch.... wat wás het mooi vanmorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit vanachter het raam maar ik wil het liefst gewoon weer lekker fietsen en wandelen zonder het gevoel een ijsbeer te zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt ook prachtig zoals je het beschrijft. Zo heb je geen foto nodig : )

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!