zondag 17 januari 2016

Symbolisch


Gezien op Etsy, laten maken. Natuurlijk de namen van onze schatjes. In een ring, zonder begin en einde (bla bla). Er zit ook een 'tree of life' teken in, waarvan ik me steeds afvraag of ik hem er wel of niet uit zal halen. En natuurlijk geboortestenen van de maanden februari (oudste zoon), maart (mijn moeder), april (jongste zoon en mijn vader), september (dochter) en november (man en ik).

Speciaal laten maken in een periode waarin het allemaal een beetje griezelig was. Al mijn allerliefjes in één plek vlakbij me. 

4 opmerkingen:

  1. Ooh, dat vind ik een mooi cadeau. Goed bewaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, waar heb je die laten maken? En waarom zou je de tree of life eruit willen halen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb hem via internet besteld. Ik denk via Etsy. Zoek op akaorignals..

      Verwijderen
    2. Dat hangertje van een "boompje" zou ik er misschien uithaleno omdat dat de hanger wat strakker wordt met alleen ring met namen en steentjes.

      Verwijderen

Wat denk jij er van?