zondag 23 oktober 2016

Herfstvakantie

Het was leuk dus, de herfstvakantie. En druk. Ik weet niet wat er gebeurt is, maar het leek alsof heel Nederland ging doen wat wij deden. Zwemmen, Legoland, Kidzcity en Beeld en Geluid. Leuk, maar als je niet meer kunt zwemmen maar met de massa meedeint in de waterversnelling, en als je in Beeld en Geluid niks kan doen zonder te wachten, dan word ik daar persoonlijk altijd wat nerveus van. De kinderen leken er minder moeite mee te hebben, die vonden het desalwelteplus allemaal leuk.

De kinderen zijn moe van alle uitjes die we hebben gedaan, het huishoudelijk werk heb ik lekker laten versloffen en de berg strijkgoed is niet meer te overzien. Toch maar even een paar lange mouwen shirts gaan strijken, want morgen moeten ze weer naar school. En daar hebben ze helemaal geen zin in...

7 opmerkingen:

  1. In het zuiden is nu de herfstvakantie begonnen. Ben benieuwd of we er nog wat van gaan merken... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier vooral sociale bezoeken en ziek zijn dat de vakantie domineerde. En de kinderen hebben juist erg veel zin om weer naar school te gaan. En om heel eerlijk te zijn: ik zal ook blij zijn als er weer ritme in de dag zit en die druktemakers een deel van de dag op school zitten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niets van gemerkt, de herfstvakantie. Misschien omdat mijn zoon nu studeert en dus klaar is met de middelbare school.. Beeld en Geluid zijn we vorig jaar nog geweest. Best geinig. De Lego tentoonstelling vond ik ook erg leuk, al is het een jaartje of acht geleden dat ik daar was. Niet zo leuk als Legoland in Denemarken maar best vermakelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, dat snap ik... Blegh.
    Succes jij met je achterstallig onderhoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij werpen ons morgen in de vakantie. Zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar van mij kun je geen last gehad hebben, ik was daar allemaal niet;-) Maar ik snap het wel, drukte is de reden dat ik nauwelijks bezienswaardigheden bezocht heb ik de tijd dat de kinderen klein waren, ik haat wachtrijen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou er ook een beetje kriegelig van worden, maar zou dan ook liever met de kids gaan wandelen in het bos. Genoeg ruimte iig.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?