zaterdag 16 april 2016

Fietsenrekkie

Het wisselmonster heeft weer toegeslagen. In korte tijd zijn boven de twee middelste tanden eruit, onder zitten er al een tijdje twee gaten die nog niet opgevuld worden. En net - meneer wil graag groot zijn en vindt het maar wát stoer - kwam hij met plakkerige rode vingertjes en bloederige mond nog een tandje brengen. Kijk mam! Nog één!

Het ziet er zeer aandoenlijk uit, zo'n fietsenrekkie vind ik. Hij slist er lekker op los, maar elke foto die ik snel met mijn telefoon wil maken mislukt omdat hij niet stil kan blijven staan van zoveel spannends.

4 opmerkingen:

  1. Ik heb nog wel een paar fietsen...flauw. Mijn vader haalde ze eruit bij mij, dat geklier vond ie niet staan. Een zakdoek en sjoep. Als ik braaf meewerkte kreeg ik er wat voor, geen gelul met tandenfee dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij wachten nog op de eerste losse tand, met smart kan ik je vertellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij zitten bij de achterkleinkinderen nog volop in doorkomende melk tandjes;-)
    Maar zo'n fietsenrekje heeft ook z'n charme dat is waar.
    Fijn dat hij er zo nuchter mee omgaat want soms zijn kinderen bang als ze zien dat het bloedt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?