woensdag 2 maart 2016

Liebster Blog Award

Met dank aan JoJo waar ik de award van gekregen heb!

Waarom blog je?

Ik vind schrijven leuk. Bijkomend effect van persoonlijke stukjes schrijven is dat je je gedachten wat kunt ordenen. En het is een soort dagboekje dat ik ook wel zelf eens gebruik om na te lezen. Hoe ging dat of dat toen ook weer?
Helemaal leuk aan bloggen is natuurlijk dat je gelezen wordt, reacties krijgt. Ik heb ook best veel mensen leren kennen, sommige in real life, anderen gewoon door al heel lang hun blog te lezen. Grappig bij-effect.

Wie weet ga ik ooit nog wel eens een commerciele blog maken, maar weet nog niet hoe of wat. Veel commerciele blogs zijn niet leuk leesbaar meer, vind ik. Meestal haak ik af als er duidelijk teksten worden geschreven omdat daar geld mee verdiend kan worden. Een paar goeie daargelaten.

Wat vind je het leukste aan bloggen?
Zei ik al, toch?

Wat vind je minder leuk aan bloggen?
Je kan niet alles opschrijven in verband met de privacy en omdat je niet weet wie er meeleest.

Haal je voldoening uit het bloggen?
Zeker.

Heb je naast het bloggen nog andere hobby’s/bezigheden?
Gelukkig wel zeg.

Hoe ziet jouw ideale dag eruit?
Als je het me NU vraagt? Een dag aan een tropisch strand, zon, zee, drankjes, boekje, rust.

Wat is jouw favoriete gerecht?
Ik vind suhsi wel lekker. Of lasagne. Of gewoon een vette patat oorlog. Maar dat mag even niet omdat ik vreselijk af moet vallen en gezond moet gaan eten van mezelf.

Wat drink je daar graag bij?
Ik drink veelal water, al dan niet met smaakje en bubbels. Soms thee. Heel soms een rode wijn of een een cappucino. Ben niet heel erg van de variatie in drankjes.

Wat is je favoriete vakantiebestemming?
Portugal vind ik een prachtig land. Ben Europa nog niet uit geweest (de Canarische Eilanden tel ik voor het gemak maar even als Europees :-) ) Zou straks met zijn tweetjes wel eens richting Azië, of Australië willen.

Wat is het mooiste boek dat je las?
Ik voeg er even "in de afgelopen maanden" aan toe, anders is de vraag wel heel moeilijk. Ik vond "De schok van de val " wel heel goed. En ben nu bezig met een thriller van Loes den Hollander. Geen idee wat de titel is, maar het is goed geschreven en spannend.

Van welke muziek houd je?
Pop/Rock. Red hot chili peppers, Lenny Kravitz, dat soort, met gitaren en zo. Veel nog jaren 90 muziek, maar als ik de radio van nu eens aanheb hoor ik ook wel eens wat leuks.


4 opmerkingen:

  1. Voor mensen die al heel lang bij je lezen vertel je waarschijnlijk niet veel nieuws, maar ik lees hier nog niet heel lang dus leer je nu iets beter kennen.
    Loggen is inderdaad vaak een soort dagboek voor jezelf, maar dan een waar ook anderen in mogen meelezen.
    Maar zelfs wanneer je veel voor jezelf houdt leer je tóch de blogger vrij goed kennen, er is voor een goede lezer altijd genoeg tussen de regels door te lezen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je mijn vragen hebt beantwoord.Een commercieel blog is best lastig denk ik want inderdaad, te veel gekunstelde teksten en te veel advertorials. Lijkt me moeilijk! Maar mocht je ooit gaan beginnen, stuur me de link ;) :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?