zaterdag 20 februari 2016

Engeltjes

En nét als je je vreselijk aan ze ergert en (omdat?) je je zorgen om ze maakt... slaat alles om.

Een super vrolijk drietal, spelen lief spelen samen, en ieder met hun eigen vriendjes. Snappen zoveel meer dan ik denk en lijken precies te weten hoe ze het allemaal gaan doen.

Ook hoe ze die rare moeder blij moeten maken. De één geeft me kusjes en complimentjes, de ander gedraagt zich engelachtig tegen de brussen, de derde ruimt netjes de vieze borden op. Aan het einde van de dag zat ik met een stralende glimlach op mijn gezicht hun en mijn zegeningen te tellen.

Misschien heeft een van de reageerders wel heel erg gelijk, en moet ik de overgangshormonen niet al te zeer onderschatten. (Iemand nog een pilletje tegen wisselende stemmingen?) 

11 opmerkingen:

  1. Whahahaa, ik zei het al eerder, maar o-boy wat lopen we weer gelijk :D Lijkt wel alsof je camera's in mijn huis hebt gehangen! Hier ook een periode van drama's! Ik was het zo zat.. En opeens, uit het niets, hoorde ik vanmorgen een piepstemmetje zeggen "mama, blijf maar liggen, ik heb koffie voor je gezet" ,hebben ze de hele dag lief gespeeld, opgeruimd zonder dat ik er om vroeg, geen gezeur aan tafel.. Wat was het heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, je hebt me door. Ik heb inderdaad van die hele kleine goed verstopte camera's in je huis :-)

      Verwijderen
    2. Whahaha!! Nu zit ik naarstig na te denken of ik hele rare dingen heb gedaan vandaag :D :D

      Verwijderen
  2. Wat fijn, dat ze zo lief voor je zijn. Genieten hiervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Of het ligt aan je kinderen! Dat zou ik zeker ook niet uitsluiten.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet ervan hé, want "resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst"! Volmaakte moeders mogen dan niet bestaan, volmaakte kinderen (gelukkig) bestaan óók niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ze straks 18 zijn is het allemaal over, zei mijn moeder altijd..niets is minder waar ;-) maar ach het word echt wel beter hoor. En onderschat die stomme stemmingswisselingen niet hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De hormonen doen vast van alles met je, maar kinderen hebben ook gewoon die gekke gewoonte om ineens echt super leuk en gezellig mee te werken. Maar nooit automatisch verwachten dat ze het vol houden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?