zondag 6 december 2015

Lekker weekendje

Het was een fantastisch ouderwets gezellig sinterklaasfeest mét surprises. Het jongste kind vond het wat lang duren en vluchtte met iPad naar boven. Tegen de tijd dat hij terugkwam waren de surprises uitgepakt, gedichten gelezen en stond er een bergje cadeaus te wachten voor hem om uitgepakt te worden.

En vandaag, tussen het spelen met de cadeau's en het verorberen van gekregen chocoladeletters door over tot de orde van de dag. Strijken, stofzuigen, adminstratie en huiswerk maken ende begeleiden...

Gelukkig hadden we vanmiddag nog een uitje voor de hele familie: naar de film over dat schattige dinootje met dat schattige mensvriendje (The Good Dinosaur). Popcorn en Dorito's erbij in de pauze.. Ik zal maar niet aan de diëtiste vertellen wat er dit weekend allemaal in is gegaan.




5 opmerkingen:

  1. Jonge kinderen zijn inderdaad nog niet zo lang te boeien met surprises. Voor hen is het meer "de pakjesberg" die ze boeit.
    Logisch dat ze liever metéén met de nieuwe "schatten" bezig willen zijn, niets mis mee toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig zo'n bioscoopuitje. Daar heb ik ook best weer eens zin in.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jongste heeft helemaal gelijk ... ik zou ook naar boven vluchten hahaha!
    De film lijkt me grappig ... zelf ging ik met oudste naar "Bridge of Spies', een film over de koude oorlog. Saai en niet geschikt voor kinderen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!

Waar ik blij van word

Vandaag ben ik jarig! Na het gezinsritueel van wakker zingen en felicitaties en cadeau´s op bed zijn man en kinders vertrokken naar werk en ...