zondag 20 december 2015

Kerstfilms

Ik zit vast, zeker vijftien minuten. Met de rechterhand zit ik, vanwege een onzichtbare maar hardnekkige splinter, in een bak met soda. Met mijn linkerhand kan ik nét bij de gids: films op tv in de komende twee weken kerstvakantie.

Ik lees voor aan man: Scrooge, Sissi, Harry Potter deel 1 tot en met 12, Madagascar, Sissi, A Christmas Carrol, Indiana Jones, Shrek 2, Sissi, Shrek 1, Sissi, Indiana Jones, Shrek Forever and After, Home Alone (de meest gruwelijke van allemaal, of was dat toch) Sissi

Eén van de gruwelen van kerst, wat mij betreft, mopper ik tegen man.

De splinter is er van schrik uitgevallen. Gelukkig maar. Want vástzitten in een bak met soda voor de tv met kerst, daar zou ik wel eens erg ongelukkig van kunnen worden...

Jarenlang geterroriseerd met dit soort breindodende zoetige langdradige veel te vaak herhaalde ellende op tv ben ik zo blij dat we tegenwoordig niet meer verplicht mee hoeven kijken. Thuis, als we al iets willen zien wordt het dus gewoon een lekkere nare ingewikkelde psychologische thriller op dvd of Netflixx.

8 opmerkingen:

  1. Hahahaha, ik kan er juist wel van genieten. Heb echt al zin om de komende tijd overspoeld te worden met zoetsappig kerstvermaak. Nee, niet home alone, maar shrek is altijd leuk en harry potter kan ook wel weer eens. Geen TV hier, wel veel dvd's en de mogelijkheid zelf ons kerstvermaak te kiezen gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoveel nostalgie is een beetje een overdosis ;-)
    Maar Shrek... mmmm...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke, oke. Shrek vind ik ook leuk. De eerste en de tweede keer, op alle andere dagen dan rond kerst.

      Verwijderen
  3. Haha het is inderdaad altijd dezelfde meuk met kerst op tv maar Shrek vind ik wel erg leuk, alleen niet erg kerst. Gisteravond Rise of the guardians, was ook leuk. Harry Potter eigenlijk ook wel, haha nou ja je ziet ik zwicht toch wel weer. O ja The Grinch, ook leuk. Oké nu hou ik op :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Komt The Gringe niet dit jaar? Jammer... (not)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond Sissi altijd schitterend. Maar nu hoef ik het ook niet meer te zien. Misschien later ooit weer. Op dit moment is het me te zoetig.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, wij hebben naar Sissi gekeken! :) Dochter (10j) heeft gesmùld! ;-) Zoon (13j) is van ellende weggelopen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh, wij hebben naar Sissi gekeken! :) Dochter (10j) heeft gesmùld! ;-) Zoon (13j) is van ellende weggelopen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!

Een beetje aandacht voor de maaltijd graag

Ik moet een kwartiertje blijven wachten, op tafel ligt een Allerhande. Even bladeren dan maar. Wie weet vind ik wat. Een keertje iets anders...