dinsdag 24 november 2015

Verjaardag

Weinig blogtijd, dames en heren. Zo heb ik wat kinderen om achter aan te rennen, een sinterklaasfeest (inclusief suprises!) in voorbereiding en had maandag een heuse verjaring zelf. Niet dat daar nu een groot feest bij hoorde, maar toch genoeg om de pc even uit te laten.

Wat ik heb gedaan? Nou, omdat ik het grootste deel van de dag overdag alleen was ben ik lekker de sauna ingedoken. Mezelf getrakteerd op een lui dagje lekker warm. En een schoonheidsspecialsite. Of dat nou wel of niet een goed idee was volgende keer meer.

Wat heb ik gekregen? Veel liefde, en aandacht. Dat vooral is fijn. Verder kreeg ik mooie tekeningen van de kinderen en cadeau's van Pappalien met thema "rood": een rode stormparaplu, rode pepernoten met frambozensmaakjasje, wijnrode tas, armband met rode doorzichtige glimmers en robijnen oorbellen. De parfum was dan juist weer de  black" variant maar wel erg lekker. Geld en bonnen en bloemen van een paar "toevallig in de buurt" familieleden en vrienden. Ik ben verwend.

Hoe oud ben ik geworden? Pffff. Oud genoeg om een midlife crisis te ontwikkelen. Maar ook daarover in een ander mailtje meer.

Voor nu even geen gezeur. Eigenlijk ben ik gewoon een blij en gelukkig mens. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat denk jij er van?