maandag 30 november 2015

Het is een jongen!

Dit jaar zouden we eindelijk weer eens surprises gaan maken, als we Sinterklaas met de familie vieren. Maar o, o, wat viel het mijn ouders tegen om iets te maken. Gedichten hadden ze al, het idee voor de surprise en het belangrijkste materiaal (de blauwe vuilniszak!) ook. Maar de uitvoering viel nogal tegen. Ze durfden het bijna niet te vragen, maar of ik eh...

En zo beviel ik vanmiddag tussen koffie en lunch even van een heus Bol punt com mannetje... Ik vind hem eerlijk gezegd best goed geslaagd.



Sttttt. Niet doorvertellen he! Moet nog even een paar dagen geheim blijven.

10 opmerkingen:

  1. Zeker goed gelukt. Hé, zei manlief die even over mijn schouder gluurde, een bol.com mannetje. Dus :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak een heel diepe buiging: super surprise!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat heb je knap gedaan zeg! Ik ben onder de indruk!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt hoor! Wij doen hier niet aan Sinterklaas. Is ook lastig met zonen die ver weg op kamers wonen, die nooit tijd hebben, en het vroeger al nooit leuk vonden om te knutselen/dichten, mijn man trouwens ook niet. En om dan in mijn uppie alles te dien: nee dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, dat ziet er super uit zeg!! Zoon heeft op school dit jaar voor het eerst surprises. Morgen moet het ingeleverd worden. Godzijdank is de surprise al sinds het weekend klaar en heeft hij gisteravond het gedicht in het net geschreven. Wij zijn relaxed...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, die is goed gelukt!
    Wij vieren ook Sinterklaas, maar traditiegetrouw met de wasmand vol kadootjes en zonder surprises.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou maar dit zijn stuk voor stuk toch érg leuke surprises. Eigenlijk komt het altijd wel goed áls je maar begint en je fantasie genoeg hebt om mislukte dingetjes 'om te buigen"naar van pas komende grappen;-) Wij zijn ook niet zo piep meer en ik merk wél dat het ons 10 jaar geleden makkelijker afging. Maar het is weer gelukt, de surprise staat nu klaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!

Te groot voor sinterklaas. Bestaat dat?

Oudste zoon, 2 1/2 jaar. Wij, zeer enthousiaste jonge naïeve ouders, sleepten de peuter mee naar de intocht van de Sint. Het was koud, het w...