donderdag 5 november 2015

De sokkenla

van de jongste.

Nou ja, een stukje er van. Hij heeft meer dan drie paar.. 

Hij heeft zo'n jaar geleden besloten om niet meer twee dezelfde sokken tegelijk te willen dragen. Leek eerst een keer een leuk grapje, inmiddels is het een lifestyle. Meer dan dat. Hij verdomt het om een paar aan te trekken waarvan de twee bij elkaar horen.

Prima, jongen, wat jij wil. Eerst had ik een doos waar hij zelf in mocht zoeken en graaien. Wel zo makkelijk. Maar ik kan het toch niet laten om de schone sokjes netjes per twee in de kast te leggen. Dus zoek ik naar twee sokken uit waarvan ik vind dat ze mooi bij elkaar kleuren. Weet ik ook zeker dat ze allebei even groot zijn en van hetzelfde materiaal. Ook ik heb zo mijn dwangmatige trekjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat denk jij er van?