zondag 15 november 2015

De overgang en de impulsaankoop

Ken je dat, dat je persé iets moet kopen waarvan je zeker weet dat je het, als je over een paar maanden terugkijkt op de koop, je het weggegooid geld zal vinden? Maar toch moet je het hebben.

Zo kocht ik op internet een zelftest, om te zien of ik al in de overgang ben. Ik heb geen idee óf ik daar al aan toe ben: mijn menstruaties worden lekker tegenhouden door een mirena spiraal.  Aan de andere kant, ik ben bijna 47, en heb zo nu en dan wel wat vage klachten die dan weer in het rijtje "overgangsklachten" passen. Het zou in ieder geval een leuke verklaring zijn.

Dus bestelde ik zo'n zelftest. Die wél kan aantonen dat het is begonnen, maar niet dat het níet zo is, of hoever je al gevorderd bent, of zelfs de hele overgang al achter de rug hebt. Niet ideaal dus, denk ik dan, maar toch wil ik hem hebben. Een beetje informatie is nog altijd beter dan niks.

En omdat ik toch in die online drogisterij bezig was heb ik er ook maar een potje pillen voor de 45+ vrouw bij gekocht. Lovende recensies: je buik en taille omvang zijn binnen twee weken op het niveau van de betere fotomodellen. Kijk, dat klinkt goed. Bijna te goed.

Waar begon ik dit blogje nou ook al weer mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat maar horen!

Een beetje aandacht voor de maaltijd graag

Ik moet een kwartiertje blijven wachten, op tafel ligt een Allerhande. Even bladeren dan maar. Wie weet vind ik wat. Een keertje iets anders...