vrijdag 11 september 2015

Wat kriebelt daar?

Wat kriebelt daar toch op mijn kop? dacht ik al een tijdje. En maar weer wassen. En nog een keer. Het zouden toch geen luizen zijn? Ik kamde, man kamde, dochter keek..(op je eigen hoofd kijken is best lastig..)... niks. Totdat een tijdje later...

Hebbes. Daar had ik er een in mijn kam zitten. Zo'n bloedzuigend type. En opeens zag ik ze ook in kleuters haar. De rest van de familie had er geen last van. Zeiden ze.

Achteraf weet ik, zie je er één, behandel dan de hele familie. Maar dat is achteraf. Inmiddels zijn we een paar weken verder, heel veel geld aan shampoo kwijt. Heel veel tijd en ergernis vooral aan kammen (met name meisjes en moeders met lang haar vol klitten waar die luizenkam niet doorheen wil is een drama).

En nu maar hopen dat ze gisteren écht allemaal zijn vermoord.

De kinderen krijgen vanaf nu een verbod op fysiek contact met andere kinderen in een straal van 50 meter.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat denk jij er van?