woensdag 17 juni 2015

Mid season problemen

Het is me nu voor de tweede keer overkomen: midden in het seizoen raakt zoon zijn jas kwijt. De enige jas die hij heeft.

En probeer dan maar eens aan een nieuwe te komen. Een zomerjas kopen in juni is net zo lastig als een winterjas in februari. Snowboots als er opeens in Nederland ook meters sneeuw valt. Of kinderschaatsen als het ijs eindelijk dik genoeg is. Niet dus. De uitverkoop ik kennelijk ook al geweest, alles wat er nog te koop is in de juiste maat is gruwelijk lelijk, onpraktisch en/of veel te duur.

Alle buurjongens en verre achterneefjes die vroeger nog wel eens wat kledingerfenissen aan ons doneerden zijn daar kennelijk mee gestopt, want ik kan nergens in huis iets vinden dat niet fel roze met bloemetjes, veel te klein of veel te groot is.

Gelukkig bracht M.arktplaats uitkomst. Het is soms even een gok, maar dit keer een goede. Voor 10 euro inclusief verzenden hebben we een écht zo goed als nieuwe WE jas in de goede maat en de (volgens zoon) goede kleur. Top!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat maar horen!

Waar ik blij van word

Vandaag ben ik jarig! Na het gezinsritueel van wakker zingen en felicitaties en cadeau´s op bed zijn man en kinders vertrokken naar werk en ...