maandag 23 maart 2015

Poep

Jongste zoon heeft een vriendje mee naar huis genomen. Net als de vorige keer dat dat ventje bij ons was bleek hij uitgebreid op de wc in de badkamer te hebben zitten poepen. En of ik hem even wilde helpen met de verdere afhandeling.

Nou heb ik nooit veel problemen met vieze luiers gehad, maar hoe groter de kinderen, hoe minder leuk ik het ga vinden om billen af te vegen. Zeker als de billen niet van mijn eigen bloedjes zijn maar van aanwaaiend bezoek.

Of hij dat niet zelf kon, vroeg ik dus. Hij is tenslotte al vijf? Nou, nee. Thuis helpen ze hem ook altijd. En op school dan, doet de juf het dan voor hem? Neeeee…, vond hij, gekkie! Op school kan hij het wél zelf. 

Ah. Gekkie Henkie stonk er dus weer mooi in.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat maar horen!

Te groot voor sinterklaas. Bestaat dat?

Oudste zoon, 2 1/2 jaar. Wij, zeer enthousiaste jonge naïeve ouders, sleepten de peuter mee naar de intocht van de Sint. Het was koud, het w...