maandag 8 december 2014

DigiSint

Dank u Sinterklaasje! Ik ben een paar mooie oorbellen rijker, zilveren hangers met parels. In het echt nog mooier dan op de foto. Ook kreeg ik een kleurboek voor volwassenen en lekkere chocola.


Sterling zilver oorbellen / lange dunne ketting hangers / parelmoer keshi parels / zoetwaterparels / draadomwikkeld / 925 / zilveren

Ik schaam me wel een beetje voor mijn verlanglijstje: wat heb ik die bejaarde Sint aangedaan, om iets op Etsy te bestellen? Internet is al onbekend terrein (en dus verdacht) maar dan ook nog betalen met paypal of creditcard i.p.v acceptgiro, dat is echt te veel gevraagd voor iemand die zelfs zelf nog nooit gepind heeft... Ik had er ook wel wat dingen op staan die gewoon in de winkel te koop zijn, maar Sint wilde toch deze oorbellen. (Gelukkig was er nog een jonge, handige hulpsinterklaas met wat meer digitale kennis van zaken die haar te hulp is geschoten :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat denk jij er van?