maandag 22 september 2014

Chocola

Maandagochtend. Alle feestjes voor dochters verjaardag zijn nu echt voorbij, mijn to-do lijst loopt over. Maar in plaats van enthousiast aan vanalles tegelijk te beginnen heb ik opeens wat opstartprobleempjes. Buiten lijkt de herfst nu toch echt te beginnen. En ik heb het binnen al koud, voel me slap en moe, kribbig en heb enorme trek in chocola.

O, ja. Op die fiets. Hoe snel kun je het vergeten. Ik denk dat ik vandaag maar onder een dekentje op de bank begin met een rustig spelletje Wordfeud. De to-do's hebben niet allemaal even hoge prioriteit vind ik opeens. De boodschappen komen later wel, als het weer droog is en de zon hopelijk wat gaat schijnen. Want die chocola, die moet er wel komen natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat denk jij er van?