maandag 28 juli 2014

Vakantiedag 11/45. De zondvloed

Oudste zoon en ik zijn vanmorgen naar Den Haag gereden, naar het Omni.versum. Mooi, die film op het grote doek, maar vooral de weg erheen was een ware belevenis. Wat een zondvloed! Het rijdt alles behalve lekker, zo op de snelweg in mijn citybugje. Op de terugweg kwamen we regelmatig op de wat kleinere wegen flinke overstromingen tegen. Heb me bij de ingang van de Mac nog fijn leedvermaakt met het kijken naar de mederwerkers die met de fiets door een halve meter water moesten peddelen en ondertussen van boven ook nog zeiknat werden geregend.

Thuis bleken een deel van de tuin en mijn platje er ook heel bijzonder uit te zien. Binnen lijkt het vooralsnog droog. Zoon was al snel omgekleed voor de tweede helft van de dag: pyjamadag. (Bijna nog leuker dan een dagje weg, de hele dag in pyjama achter een beeldscherm hangen...). En na een korte pauze waarin de lucht even opklaarde regent het nu gewoon weer flink door. Denk dat ik dochter, die nu bij een vriendinnetje speelt een paar straten verderop, straks maar in de opblaaskano moet gaan halen.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat denk jij er van?