vrijdag 6 juni 2014

En jij dan?

Beste lezers, wat leuk dat jullie mijn geneuzel lezen. Helemaal leuk is het om ook nog af en toe reacties te krijgen. Helaas vanwege de spam(*) die ook af en toe binnenkomt heb ik onlangs weer een matige beveiliging op het reactieformulier gezet - ik heb zelf een enorme hekel aan het overtikken van onleesbare tekens om te bewijzen dat ik geen robot ben (ik slaag vaak niet voor deze tests en weet niet wat dat dan over mij zegt..) maar je moet wel ergens geregistreerd staan om te kunnen reageren.

Speciaal voor vandaag haal ik die beveiliging er weer even af: anoniem reageren, zonder account, kan dus ook weer even. Want ik ben wel eens benieuwd.

Een aantal van jullie ken ik, meer of minder goed, in real life of via het internet, via blogs of facebook... Maar zoals bij elk blog is er ook een groot aantal mensen dat wel leest maar nooit of zelden reageert. En ik zie een paar nieuwe volgers waarvan ik met geen mogelijkheid kan achterhalen of ze zelf ook ergens bloggen. En ik ben wél nieuwsgierig geinteresseerd! Dus eh... please? Voor één keertje, vandaag? Vertel!

Bijvoorbeeld hoe je heet (of hoe je jezelf noemt)? Heb je zelf een blog (dit soort reclame maken mag!) en waar gaat die dan over? Wat lees je het liefste bij mij of andere bloggers? Heb je misschien nog een leuke tip voor mij, welke blog móet ik echt eens gaan lezen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat maar horen!

Een beetje aandacht voor de maaltijd graag

Ik moet een kwartiertje blijven wachten, op tafel ligt een Allerhande. Even bladeren dan maar. Wie weet vind ik wat. Een keertje iets anders...