maandag 26 mei 2014

Winning mood

Laatst schreef ik over mijn winning mood. En het is nog niet klaar.

Had ik nét gisteren kaartjes voor het circus gekocht dat hier de komende twee weken in de buurt staat, krijg ik vandaag een mail dat ik twee kaartjes heb gewonnen! Helemaal nooit meer gedacht dat ik wat zou winnen bij die actie... zal je net zien. Maar los van het feit dat ik twéé keer naar het circus wat teveel van het goede vind, kunnen we ook niet op de dag dat de kaartjes geldig zijn, want...

Pappalien en ik hebben nóg wat gewonnen. Einde van de week gaan we twee dagen naar Parijs. Slapen in een duur hotel tegenover de Eifeltoren en de dag er op naar Roland Garros. We hebben daar mooie plaatsen in het stadion waar we hopelijk een paar hele spannende tenniswedstrijden gaan zien.

Nog spannender bijna is het dat het de eerste keer in ruim tien jaar is dat we (ik) zonder kinderen gaan (ga). Die blijven onder de hoede van een zeer bekwaam en kindvriendelijk familielid gewoon lekker thuis. Wordt vast leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat maar horen!

Een beetje aandacht voor de maaltijd graag

Ik moet een kwartiertje blijven wachten, op tafel ligt een Allerhande. Even bladeren dan maar. Wie weet vind ik wat. Een keertje iets anders...