dinsdag 8 april 2014

Vernieuwing

PRRRRIIINNGGGGG!!!, deed onze bel de hele dag.

Prrrring, prr, pgghh.... [stilte] .. gghhh... rochelde onze bel gisteren nog een laatste keer, na 12 jaar trouwe dienst.

Dus toog ik naar de bouwmarkt - om daar vervolgens voor het vak met bellen man mobiel te bellen omdat ik  compleet in verwarring raakte en ik geen idee had wat ik mee moest nemen - eh,, om de nodige nieuwe apparatuur aan te schaffen voor twaalf eurootjes en een paar centen. Man kwam thuis en zag dat het goed was en heeft het ding netjes in de muur geprikt.

DING-DONG, klonk het net.

Wat een keurig geluidje. Niet te synthetisch, niet te modern, niet te ouderwets. Daar kun je mee binnenkomen, met zo'n bel. Een uit-ste-ken-de keuze van mij, was dat. Die bel. Eh. BEL! Oja, de bel, ónze bel.

En toen ben ik toch maar hard naar beneden gerend waar ik de ongeduldige pakjesman nog net weg zag wandelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat denk jij er van?