dinsdag 1 april 2014

Ik weet het ook niet meer

Gisteren wist ik het zeker, de lente is écht begonnen. Mijn winterkleding is opgeruimd, mijn dikke lange jas ligt bij de stomerij en ik heb vijf paar slippers tevoorschijn getoverd in de juiste maat.

Vanmorgen begon ik vol goed moed aan een speurtocht naar een paar leuke kinder t-shirts (in fel groen of rood, zonder "enge" prints, waarbij "eng" een nogal ruim begrip is...) maar na een uurtje kwam ik rillend thuis: honger, slaap, een dichte neus en overige holtes. Na wat gegeten, geslapen en geneussprayed te hebben lijkt het weer te gaan, maar vooral heb ik het nog heel erg koud. Zo toch maar even verkleden voor de rest van de dag. Dik vest, dikke sokken, dat soort werk. Ik was iets te overmoedig met mijn zomerse jurkjes geloof ik.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat denk jij er van?