donderdag 27 maart 2014

Geen twijfel mogelijk

We hebben het beloofde gesprek met de expert, over kleuterzoon. Ze wil voor ze hem ziet eerst met ons ouders praten. Wat is voor jongen? "Een drukke, slimme jongen", zegt papa. "Nou, druk eigenlijk niet", vind ik. "En hij luister slecht", weet papa. "Neeee, joh, dat valt best wel mee, voor een kleuter...", verbeter ik hem weer. Ik heb mijn twijfels over zijn fijn-motorische vaardigheden, maar Pappalien denkt wel dat zoontje heel handig is.

Gelukkig zijn we het wel eens over de volgende karaktereigenschap. Hij is nogal eigenwijs ja. Weet alles altijd beter en laat zich niet zo makkelijk iets uit zijn hoofd praten. Van wie zou hij dat toch hebben?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat maar horen!

Een beetje aandacht voor de maaltijd graag

Ik moet een kwartiertje blijven wachten, op tafel ligt een Allerhande. Even bladeren dan maar. Wie weet vind ik wat. Een keertje iets anders...