vrijdag 14 maart 2014

Fotologje

Voor mijn niet facebook vriendjes. De sprei waar ik eerder over blogde is af! In haakkringen een redelijk bekend ontwerp geloof ik, maar ik vind hem nog steeds er mooi en het is leuk om te doen. Deze cadeau gegeven aan mijn moeder die de deken direct over haar bed gooide (en nu ben ik bezig met de volgende voor mijn vader, anders is zijn bed ook zo kaal...) 




En ook de nieuwe stoelen waar ik eerder over blogde zijn aangekomen. Wij zijn er erg blij mee!



Minder fijn is dat griepvirus. We hebben al een dag of drie een zieke kleuter in huis. Hij heeft flinke koorts gehad, en lag meestal zo op de bank, af en toe zachtjes piepend. 


Gisteren leek hij iets meer praatjes te hebben en zijn we heel even naar het speeltuintje vlakbij geweest. Mét Slurf. Na tien minuten wilde hij toch liever weer naar huis. (Kleuter. Slurf had geen inspraak.)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat denk jij er van?