zaterdag 1 februari 2014

Moederen

Ik ben soms zo blij dat ik zonen heb, die roddelen tenminste niet met de ene vriendin over de andere vriendin achter haar rug om. Hoewel het ook fijn is dat ik een dochter heb, die is niet de hele dag bezig met computerspelletjes waarin koeien worden opgeblazen en kippen worden opgegeten. En het is ook zo fijn dat ik twéé kinderen heb die groot genoeg zijn om niet de hele dag tegen welk eten-anders-dan-snoep te roepen "dat lust ik niet"....

Ik ben een gezegend mens. Anders zou ik er zomaar op een willekeurige zaterdagmorgen wel eens moe van kunnen worden, van dat moedertje spelen.  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat maar horen!

Te groot voor sinterklaas. Bestaat dat?

Oudste zoon, 2 1/2 jaar. Wij, zeer enthousiaste jonge naïeve ouders, sleepten de peuter mee naar de intocht van de Sint. Het was koud, het w...