maandag 23 december 2013

Weekendje

Gisteravond hebben we de laatste om tien uur naar bed gestuurd (al sliep hij om half elf nog niet), om zes uur precies werd de eerste vanmorgen alweer wakker. En dus zijn broer ook. Ze gingen ze op luid volume overleggen wat ze allemaal zouden kunnen gaan doen. En waar mama eigenlijk was, vroeg kleuter zich af. Kreun. Hier. In die grote kuil die voor bed door moet gaan, met een stuk dekbed in haar oor, proberend nog wat te doezelen. Lang leve het vakantiehuisje met de dunne muurtjes.

Een uur of vier later ging dan tenslotte toch het zwembad open en konden ze, nee, konden wé, lekker zwemmen. Glijbaan op, glijbaan af, golfje hier, bubbeltje daar. Prima te doen. De wildwaterbaan was dit keer niet zo'n succes. Kleuter durfde er (gelukkig) niet af, en na die eerste keer had ik ook niet zo'n trek meer. Ik vrees dat ik de rest van de week nog maar op één bil kan zitten, op die andere zit een bot waarvan ik het bestaan niet wist dat flink in aanraking is gekomen met de ondergrond en nu hele spannende kleurtjes heeft (nee, geen foto's).

De jungle, de speeltuintjes, patat en pannenkoek, veel spelletjes - zelfs een aantal niet digitaal, en stapels was. Kortom, een gezellig weekendje weg met de kinderen.

En nu de rest van de week de was wegwerken en veel fruit en groente eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat maar horen!

Waar ik blij van word

Vandaag ben ik jarig! Na het gezinsritueel van wakker zingen en felicitaties en cadeau´s op bed zijn man en kinders vertrokken naar werk en ...