dinsdag 3 december 2013

Van alles en niks

Een weekje van alles en niks, veel te doen en eigenlijk ook weer helemaal niks. Het bloggen komt er ook niet van, mijn hoofd werkt niet mee. Heb geen inspiratie. Wel een hele boeiende uitzending gezien, zondag. Misschien is dat leuk om te delen.

http://www.wetenschap24.nl/programmas/labyrint/labyrint-tv/2013/december/Indringers.html

Iedereen die ooit zwanger is geweest, succesvol of niet en ook trouwens iedereen die een moeder heeft of heeft gehad moet dit even bekijken. Fascinerend, vond ik het. En een mooi idee, dat er daadwerklijk nog sporen van mijn kinderen en mijn moeder in mij terug te vinden zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat maar horen!

Te groot voor sinterklaas. Bestaat dat?

Oudste zoon, 2 1/2 jaar. Wij, zeer enthousiaste jonge naïeve ouders, sleepten de peuter mee naar de intocht van de Sint. Het was koud, het w...