vrijdag 22 november 2013

Sint

Het blijft leuk, sinterklaastijd. Ook al zijn de oudste twee min of meer hardhandig van hun geloof geholpen, dat houdt ze niet tegen om volop van het feest te genieten. Het hebben van een kleine kleuterbroer heeft soms wat nadelen, maar is in deze tijd toch wel heel erg handig. Als je met je tien en een half jaar ongegeneerd mee wilt zwaaien bij de intocht van de goeie Sint bijvoorbeeld....

Onder aanvoering van oudste zitten ze elke avond scherp om zes uur klaar voor het Sinterklaasjournaal. Achteraf is hij nooit te beroerd om wat spelletjes met jongste op de site te doen. Er zijn al heel wat pakjes ingepakt. Dochter is meer van het schoenen zetten. Ze maakt niet alleen de mooiste tekeningen, ze onderhandelt vooral ook met mij wanneer de pieten langs mogen komen.

Kleuter moest er even inkomen, maar inmiddels is hij ook helemaal Sint-minded. Hij zingt de hele dag sinterklaasliedjes en vanmorgen vond ik hem slapend in zijn bedje met de pietenmuts strak over zijn oortjes getrokken. Zo enorm schattig! Maar omdat ik 's ochtends vroeg zelden een camera bij me heb moeten jullie het maar doen met een plaatje van de tekening die in dochters schoen zat gisteravond (die heb ik snel nog even gefotografeerd voordat het paard hem opgegeten heeft natuurlijk!)



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat maar horen!

Een beetje aandacht voor de maaltijd graag

Ik moet een kwartiertje blijven wachten, op tafel ligt een Allerhande. Even bladeren dan maar. Wie weet vind ik wat. Een keertje iets anders...