donderdag 28 november 2013

Er wordt gewerkt op school!

Hele boekwerken komen er mee naar huis. Zelfinzicht, lijkt het thema. Gelukkig was het multiple choice.


Onze vierjarige kalender-fetistjist wil  liever de gezondheidszorg in dan bij de brandweer of de politie. 
Lees ik. Prima keuze lijkt me.


Hier wordt het al wat dubieuzer. Fijn dat het logeren leuk was, maar volgens mij is hij nog
nooit een nachtje ergens anders geweest. En wij
ouders hebben hem in ieder geval nog nooit naar zwemles gebracht...
Bruin is wel een hele mooie kleur. Al vermoed ik dat het de dichtsbijzijnde niet bezette viltstift was...



Ja ja, ik moet de kapper een keer bellen. Maar wel prettig dat hij op de vraag 
"wat is het leukste op school" gewoon álles aankruist.


Op de rechterbladzijde, de rode kaft, mocht hij twee tekening maken. 
Eén over de leukste vakantie (tekst: "miniloco") en
één van zijn verjaardag. Ik lees iets van "word" (april?) en "ik ben 4"... Duidelijk.
Kan geen tekening tegenop.



Of toch... Hier de tekening "Sinterklaas bij ons thuis". Die roze linksonder met 
die flaporen zal ik wel zijn, gezien de kleur van de letters.  


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat maar horen!

Een beetje aandacht voor de maaltijd graag

Ik moet een kwartiertje blijven wachten, op tafel ligt een Allerhande. Even bladeren dan maar. Wie weet vind ik wat. Een keertje iets anders...