dinsdag 22 oktober 2013

Herfstvakantie

Tja, herftsvakantie. Wat doe je dan zoal? Nou, zondag had Mammalien een dagje vrij en ging met een vriendin naar de sauna. Einde van de middag kwam ik rozig en zeer schoon weer thuis en was ik niet gemist. Pappalien bleek uitstekend in staat voor zijn kinders te zorgen. Hij heeft ze door een herfstig bos gesleurd waar ze ook nog ezeltjes, een speeltuin en pannenkoeken hadden (wie hier wel eens in de buurt is geweest, drie maal raden...) 's Middags kwamen er de nodige vriendjes en vriendinnetjes langs, dus ze hadden een gezellige dag.

Gisteren kwam er een vriendinnetje van dochter logeren. We hebben koekjes gebakken, buiten gespeeld, de  nodige uurtjes op de aaipets en -pots gehad, de trampoline. Zelfs jongste heeft de smaak te pakken en gaat - onder begeleiding van broer en/of zus - nu regelmatig "spelen" met met het ventje dat hier steeds aan de deur kwam leuren. We gaan nog een keer naar het zwembad en ik ben nog aan het broeden op een plan om ze een of ander kindvriendelijk museum in te lokken of een andere buitenshuizige activiteit te gaan doen.

Morgen zoek ik nog een leuke activiteit voor mij en jongste samen, als de oudste met papa l.egow.orld onveilig gaan maken.



Lekker springen.


Een geletterde krokie. "Het zal toch niet besmettelijk zijn," vroeg oudste zich bezorgd af. 


Glacee koeken zelf gebakken. Erg lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat maar horen!

Een beetje aandacht voor de maaltijd graag

Ik moet een kwartiertje blijven wachten, op tafel ligt een Allerhande. Even bladeren dan maar. Wie weet vind ik wat. Een keertje iets anders...